Besök!! :)

Idag kom äntligen våra vänner från Bali hit! :)
JIPPI!!
Vi kommer ha några riktigt roliga dagar nu när de är här....
Idag blev en dag full med småfix som shopping, skidslip, skidhyra och köp av liftkort. Vi har även hunnit med att äta lunch uppe hos Malin på Bustamoon.
En härlig första dag har nu avslutats med en bra pastamiddag som uppladdning inför skidåkningen imorgon.
Jag har ju för övrigt fått mina nya skidor som jag har beställt, men tyvärr saknas fortfarande en del så jag har inte monterat dem än, men ni ska ändå få se hur de ser ut :)
Visst e de snygga!?!?
Head Jerry
191 cm långa
104 mm breda under foten
De kommer göra sig bra här i byn när det börjar falla puder mot backen ;)
Nu ska vi ladda inför skidåkning imorgon :)
//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0