Puderdag imorgon!

Det har varit en tid med väldigt mycket folk och snurr här hemma i lägenheten, det har varit en mycket rolig tid men samtidigt väldigt krävande.
Alltid kul att ha kompisar som är upp och hälsar på men det är svårt att leva sin vanliga vardag när man har besök här uppe!
Men nu är vi ensamma hemma igen och vi njuter helt klart av tystnaden och friheten som är återfunnen i hemmet!! Jag har jobbat ganska mycket och när jag inte jobbar så gör jag som vanligt åker skidor.
Under den senaste tiden så har det inte kommit så mycket snö och vi har inte varit ute på så väldans häfftiga dagar på berget.
Men idag är det snöstorm ute och det har nu kommit någonstans mellan 2-3 dec med nysnö, det bästa av allt är att imorgon väntas finväder och ingen vid.
Jag är ledig fram till 14, så jag hoppas jag skall få ge mig upp på toppen och åka lite långa åk med mycket puder imorgon.
Kan bli lite fina dropp som detta imorgon om vi hittar på några sköna!!
Måste ju bara få lägga upp en bild till, som jag sa så har det varit lite folk här på besök och i förgår så var de då dags för en storstädning.
Jag, som vanligt får ta toaletten då Malin är en för stor kärring för det......
Killar kan om vi måste ;)
Har idag på jobbet gjort lite nya inköp, man måste ju få spendera pengar när man har dem.... Eller hur?!?!?!
Nike tröjs till sommaren, nytt randigt linne, ny innebandyklubba och en ny skidåkningsryggsäck (som skall testat imorgon)....
//PS

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Städa toaletten tror jag att du har fått efter mamma;) bra jobbat!

2011-02-11 @ 08:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0