JOBB JOBB JOBB!!

Hej!
Sitter just nu nere på Holiday Club här i Åre och njuter av sportlovs stressen som infinner sig här i lobyn. Det är så härligt att höra de små liven springa omkring i sina pjäxor och alla föräldrar skriker och gapar......
Jag skulle vara ledig från Intersport idag, men kanske måste jobba några timmar i eftermiddag ändå, lite surt men cash behöver ju alla!!
Men jag har varit på lite möte nu på morgonen angående lite eventjobb under WorlCup här i Åre som går av stapeln helgen v.8 då damerna kommer hit för att köra fartgrenarna.
Så nu tar jag lite tid här under dagen att planera ihop alla småjobb jag förhoppningsvis skall kunna vara med och göra här i vår. Ser ut att kunna bli en väldigt intressant vår för min del om allt klaffar som jag vill :D
Kommer avslöja mer när allt är klart sedan ;) ni får hålla er till tåls ett litet tag till!!!!
Vi tar sikte på framtiden tycker jag!! :D
HAHAHAHAHAHA!!!
//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0