Workout Åre

Det är nu workout Åre här i byn, nu undrar ni säkert vad det är för något!?!?!
Det är ett jätte stort träningskonvent där alla är välkommna att spändera en helg här i Åre som är fullspäckad med träning och föreläsningar.
Schemat är full från morgon till kväll och alla springer omkrong i sina träningskläder och det är en grymt härlig stämning.
Workout Åre

Tack vara detta eventet och att det regnar ute så har vi idag haft väldigt mycket att göra på jobbet, vilkt är jätte roligt då man har fått stå och prata med träningsfolk hela dagen :) ME LIKE!!!

När jag var klar på jobbet så hade jag lovat att vara med på en modevisning mellan två pass på konventet. det var nämligen klädesmärket som vi säljer uppe på Golds gym här i Åre som skulle ha en modevisning på sin höstkollektion. Så in bakom kuliserna och svida om och sedan var det bara att stå upp på scenen och se snygg ut, de va ju inte så svårt ;)
MXDC

När jag var klar där nere med modevisningen så bar det av hemåt för lite mat och vila innan jag skulle hinna med att träna lite själv på gymmet. Ett ganska lagon jobbigt armpass blev det idag, försöker ju att ta det lite lugnt md träningen denna veckan nu inför min hemresa nästa vecka. Jag har ju nämligen tänk att börja min hårdträning när jag kommer hem på Onsdag nästa vecka.
Då drar vi igång på riktigt med full kraft på löpningen och vad de gäller gymträningen då så blir de fokus på funktionell träning med mycket balans och stabilitet.

Nu skall jag hoppa i duchen så jag hinner med att sticka över till Abbe för att kolla en film och kanske lira lite tv-spel också innan kvälen är över.
Skall imorgon försöka hinna med att gå in förbi Holiday och ta ett kort på alla som tränar så ni får se hur det ser ut, annars är det morgonpromenad och et litet distanspass som väntar imorgon på träningsfronten.

//PS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0