Laddad för hemfärd

Imorgon är det dags att sätta sig på tåget mot småland :)
Sitter här i soffan och har precis packat färdigt väskan som skall få följa mig på min resa hem till Nässjö för några dagar. Det har hänt väldigt mycket hemma sedan jag var hemma sist, så det skall bli riktigt roligt att få komma hem en sväng.
Flera vänner har fått barn, Malins syster Emmi skall ta studenten och sedan bara få umgås med alla nära och kära gör ju det värt att åka hem.
Idag gällde det att ta sig igenom några timmar på intersport innan man fick kliva på minisemester. Efter jobbet skulle jag bara gå förbi Holiday och säga hej till Henke, men blev sittande där i säkert 2h. Stackarn var ju helt ensam och hade typ inga kunder så jag var ju tvungen att underhålla honom lite!!
HAHAHA
Nu ikväll har jag packat allt som skall med till Nässjö, hoppas bara inte jag har glömt något nu. Men har man glömt något så får man väl köpa de ist, om man hade några pengar till det vill säga!

Så nu skall jag bara slänga ihop lite saker här innan jag kryper ner i sängen.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0