Dubbelt jobb :)

Jaha då har mitt dubbel liv dragit igång, just nu jobbar man då ca 75% på intersport samtidigt som jobbet med JOSS (Jon Olsson Super Session) har börjat rulla igång på allvar. Men det är sjukt kul bägge två så det gör mig inget alls att man får sitta och jobba dygnet runt.
Jag går en väldigt trevlig tid till mötes nu under denna veckan, idag jobbade jag sista arbetspasset på en nio dagrs lång arbets streek. Lite därför jag har varit lite seg med uppdateringar härpå bloggen.
Som belööning väntar nu en vecka som ser ut såhär:
Måndag: LEDIG
Tisdag: LEDIG
Onsdag: Jobb 16-19
Torsdag: LEDIG
Fredag: LEDIG
Lördag: LEDIG
Söndag: Jobb 9-19

Det bästa av allt är nog att imorgon måndag kommer det upp tre mycket bra vänner från Nässjö som skall vara här måndag-fredag och röja runt lite. Vi skall åka skidor, dricka öl och bara umgås hela veckan. det kommer bli riktigt nice de.
För att runda av veckan sedan så skall jag under frdag och lördag vara med i ett event som heter Highfive by Carlsberg här i Åre, som är en femkamp på snö. Vi kommer tävla i puckelpist, speedski, skicross, tec sleed och paralellslalom.
Detta är ett event som Carlsberg gör tillsammans med Åre som skidort, det kommer vara en grym fest och en cool tävling under dessa två dagar då amatörer får tävla mot sverigeeliten i alpint så Hans, Maria, Tessa och alla andra se upp!! ;)

Men jag lovar er att jag under denna veckan skall ha med mig kameran vart jag än går, så ni får en chans att följa allt som händer här i Åre....


Men under tiden som har varit nu när jag har jobbat så har man ju hunnit med lite oxå, livet kan ju inte stå still bara för att man jobbar mycket.
Fick syn på mina bägge bilar som stod pakerade nere i ICA garaget efter en dag på jobbet ;)


Bägge två e mina, ELER???? hade gärna haft dem iaf :)

Har ju även sett till att komma igång med min träning på allvar igen, vilket känns jävligt skönt. Så nu skall jag bara se till att hålla den uppe fram till skidsäsongen är slut och gymsäsongen tar över ist.


Duktigt va?

Nehe nu får det vara nog för denna kvällen tror jag, måste ju hinna sova lite innan man skall upp och åka skidor imorgon. Tjugo i nio skall jag möta Olof från jobbet utanför huset, då skall vi upp och nöta lite inför tävlingarna till helgen.

SOV GOTT

//PS

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du tränar väl inte inför gymsäsongen/badsäsongen utan för sommarens utmaning " Att springa uppför skutan" (eller nerför) KRAM

2010-03-15 @ 19:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0