Studenten

Förlåt att det har tagit sådan tid att få upp dessa blogginlägg och bilder, jag vet om att jag lovade er dem för fera dagar sedan men jag har haft fullt hela veckan. Men nu sitter jag här och skriver iaf :)

För att ta er tillbaka till helgen som var och studenten i Nässjö då så var det en helt underbar lördag, solen sken och alla var på ett grymt härligt humör. Vi tog hela förmiddagen till att fixa och trixa inför eftermiddagens studentfest och det blir soma lltid lite stress inpå när man skall till sklan och titta på när de springer ut genom dörrarna för sista gången.
Jag tänkte lägga upp ett litet bildspel för er så för ni bara följa med på allt som hände från det att de sprang ut.


Publiken är laddade iaf....


Härligt att springa ut :)

Men det gjordes ett litet misstag i detta läget som blev rätt roligt. Om ni ser dörren till vänster bakom de som sprungit ut så är inte den öppen än. Det var några studenter som lyckades smita ut precis innan vaktmästaren ringde i klockan.
Undra om de fick kvarsittning?!?!! ;)


Härliga bilder va!!?? Sjung om studentens lyckliga dagar :)


Emmi e rätt lycklig, här får hon en kram av Malin mitt i studentvimmlet


Sen skulle de åka på flaket ;)


Härligt

Efter de sedan hade åkt ett flertal varv å stan och skrikigt sig hesa så var det äntligen dags för mat och fest. Det är ju det som en annan längtar till hela dagen, massa god mat, gott vin och mycket trevligt folk att umgås med i flera timmar.
Det blev en helt underbar dag, solen sken och alla studenterar glad och sjöng så det ekade över hela staden. Precis som en stdent skall vara :)

På kvällen efter att festen var slut och alla studenter hade tagit sig ner mot hotellet för att fortsätta firandet så drog jag och Malin ut till Martin och Tinnan för ännu en grillkväll i solnedgången. Det blev även detta en grymt härlig kväll som förgylldes med både krocket och kubb spel, med några gd öl i kroppen så blir det ju en så härlig stämmning i det gänget vi var så vi höll på i flera timmar.
Vi runade av kvällen rätt sent och somnade rätt gott när man kom hem den natten sedan.

Söndagen sedan spänderade vi med våra nära och kära och jag var bl.a. på fotboll med pappa som ni såg på en tidigare bild där.

Det var en liten sumering av helgen, i nästa inlägg har vi nu hoppat fram tills igår :)

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0