Sömnlöshet

Igår kväll hade jag en jävligt skön stund på spikmattan, så skönt att man du vet bara somnar till och allting runtomkring bara försvinner. Men när jag väl vaknade till och tog bort spikmattan så var det lögn i helvete att somna, vet inte vad det beror på jag var ju hur trött som helst.

Inte nog med det, nu vaknade jag vid 7 idag på morgonen också och kunde inte somna om, bara för att renet slog så jävla hårt mot balkongtaket.
Undra hur den här dagen skall sluta, kommer väl skälla ut någon efter noter för jag är så jävla trött!! :(

Men men, det är väl bara att ta sig i kragen och släpa sig ner till jobbet när det väl är dags vid 10, nu ska jag försöka lägga mig på soffan och vila lite iaf och dricka mitt morgon the.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0