Regnet är tillbaka :(

Regnvädret har kommt tillbaka till Åre by igen :(
Lite surt är det nåste jag säga, men ändå inte. TAck vara det dåliga vädret så kunda jag idag ligga kvar i sängen väldigt länge och bara njuta av hur skönt det är, blev även ca 1 timme på spikmatan innan jag klev upp.
Det dåliga vädret gör också att jag och mAlin hinner sätta ihop alla våra nya möbler som jag var i Östersund och köpte i förgår.
Måste säga att det blir väldigt snyggt, om ni kikar in här ikväll å kanske jag har fått upp lite bilder på dem också men det är bara om vi har blivit klara då.

Annars idag så står det lite målning och träning på schemat, får väl se vad man skall fylla dagen med mer. Det blir garanterat att kolla lite fotboll också från VM. VM kommer verkligen göra den närmaste månaden väldigt enkel att leva, så fort man inte har något att göra så är det ju bara att slå på tv så är det fotboll :)

Nu skall jag ta tag i målandet så det blir lite stiligt här hemma.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0