Ledighet!!

Igår blev det lite av en dag som inte var tänkt från början, men ändå en jäkligt skön dag. Jobbade ju mellan 13-18 och efter jobbet stressade jag hem för att äta lite och sedan gå och träna. Nu blev det ingen träning utan fiske i stället :)
Fredrik min gammla arbetskamrat från intersport ringde och frågade om inte jag var sugen på att hänga med ut på sjön en sväng och kasta lite.
Så efter lite betänketid så beslutade jag att hoppa över träning och flytta den till idag ist och följa med honom ut och fiska lite. Nu ble det ingen dunderkväll sett till hur många napp vi fick, men en riktigt fin lyckades iaf Fredrik dra upp.


Pose bild, med skutan i bakgrunden. Här har vi då Freddan....
Freddan är även han en mycket bra bloggare, kolla in hans blogg: Love wicked team blogg


Fin va!!??

Det var den kvällen det!

Idag var jag ju så ledig igen från jobbet, vi hade då planer på att ge oss in till Östersund för att handla lite nya saker till lägenheten.
Så in mot Ö-sund körde vi med plånboken i högsta hugg;)
Vi får ju våran nya säng från Ikea imorgon så vi behövde handla lite nya lakan och överkast till sängen, det var väl det viktigaste men det blev mycke mer. Precis om det alltid blir när man åker in dit.

Inhandlingslista:
Lakan
Påslakan
Örngott
Överkast
3 Böcker ( kommer bilder på dem imorgon)
Gardiner
Halkskydd till mattan
Massa smått på både Rusta och ÖB (sånt som är billigt där inne och dyrt här hemma)

Tror jag fick med allt där :)
Så imon kommer äntligen våran säng och det skall bli så jävla skönt att få in den och få en bred och skön säng att sova i. Så morgondagen är vigd till att bygga ihop den och lite träning givertvis.

Ikväll efter att vi kom hem från Ö-sund så har jag hunnit med att först jobba någn timme på gymmet och efter det även träna själv då. Efter som jag vilade från träningen igår så fick jag ju ta ikapp det idag med både intervallpass och ett gympass efter det.
Körde först 4 min x 4 st intervaller med 2 min vila mellan och efter det ett gympass där det var fokus på övre rygg och bröst idag. Det gick jävligt bra och det börjar kännas riktigt bra i kroppen nu efter lite hårdkörning. Ser verligen fram emot tiden som kommer nu med träning och allt vad det innebär.

Nu är det dags att krypa ner i sängen och ladda lite batterier inför imorgon då.

//PS


Kommentarer
Postat av: Fredda

De var en fin fisk det:D

2010-06-24 @ 23:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0