Färdigrenoverat :)

Då var det färdigrenoverat för denna helgen :)

Vi har som sagt köpt in lite nya grejor till lägenheten, som vi under lördag och söndag nu har moterat ihop och satt upp. Igår fick vi även ett litet ryck och fick för oss att måla om lite också för att göra det lite trevligare och för att de nya möblerna skulle synas lite mer.

De olika renoveringarna som vi har gjort då:

1. Fräscha upp förrådet och göra en bra skidförvaring och klädställning där blöta kläder kan torka
2. Nytt sofbord
3. Ny tv-bänk
4. Nya hall möbel att hänga kläder på
5. Måla om i halen

När vi väl var klara med allt som skulle göras så såg det ut såhär :)


Det nya förrådet


Nya tv-bänk och soffbord, sedan skall det till lite nytt runt om kring tv me det får komma närsta gång vi åker till Ö-sund och handlar.


Nya hallen, här har vi då målat det bruna och köpt båda hatthyllan och skobänken.


Efter att nu har varit och tränat lite på gymmet så skall vi se till att röja upp allt skräp och skit som blir när man köper nya grejor innan man kan slå sig ner i soffan.
Vad de gäller min träning så är det just nu full fart med den saken, det blandas med löpning, långa prmenader, morgon promenader och gymträning. Jag tränar säkert 10 pass i veckan om man räknar in promenaderna som jag gör vilket känns jäkligt skönt. Det är inte så mycket fokusering på att bygga muskel utan mer på funktionell träning med mycket inslag av balans vilket gör att iaf jag tycker träningen blir roligare. Att ha roligt när man tränar tror jag är väldigt viktigt om träningen skall hålla i längden och om man skall träna viadre.

Så det känns väldigt bra på den fronten nu och det kommer bli jäkligt jobbigt ett tag framöver, men så länge jag tycker att det är roligt så är det helt underbart.
Men skall man träna bra så skall man ju även äta nyttigt, mat är ju väldigt viktigt när man tränar mycket. Jag har satt mig ner och letat reda på väldigt många goda recept som jag kommer lägga ut här också lite då och då, så håll utsikt eller kolla under fliken kokbok till höger ;)

God kväll från Åre :)

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0