Lediga dagar!!

Igår måndag var det sista jobbdagen i detta jobbpasset, nu är man ledig i två dagar. Det skall bli riktigt skönt med lite ledigt nu, jag skall försöka hinna med ganska mycket egentid under dessa dagar. Började gårdagen efter jobbet med att slänga oss i bubbelpoolen och bastun på holiday, fick då chansen att pröva kameran under vatten oxå :)


Coolt va??!!


Dyker in i bild ;)


halva under och halva över vattenytan!!


Malin & Mang + våran stalker inne i saunaworld


Dusch pose ;)

HAHAHAHA
Det blev en härlig afterwork måste jag erkänna, riktigt gott att ena stunden sitta inne i en bastu som är ca 90 grader varm och bara några sekunder senare hoppa i isvaken som bara är +4 grader. Lite temeraturskillnad där emellan, men det gör att man vaknar till lite. Vi avslutade sedan kvällen med ett parti monopol upe i sportsbar som jag efter många vändningar lyckades vinna :)

Idag skall jag som sagt försöka få lite jobb gjort på hemma fronten och även hinna med gymmet innan det ikväll blir att kolla på handbollen (Sverige-Slovenien) i handbolls EM tror jag de är :S

Jag är ju ledig idag, imorgon och börjar 15 på torsdag, vilket ger mig bra möjligheter att åka skidor både imorgon och på torsdag. Där av kunde jag offra denna dagen till lite hemma arbete. Nu skall jag sätta mig ner och läsa igenom en jobbansökan som lillebror skall skicka in på ett jobb :)


Coola lillebror :)                                         Fotograf: Albin Rylander

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0