blogg problem

tyvärr så är det något fel på bloggen så jag kan inte lägga upp några bilder. det blir lite tråkit att skriva om mina skiddagar när jag inte kan dela med mig av bilderna jag har tagit ute i backen.
Så jag väntar med att lägga upp några inlägg tills de har fixat felet men bildvisningen. Men om ni kollar in här om någon dag framöver så kommer det finnas bilder från tre magiska dagar i backen :)

Idag skulle jag börjat jobba nu vid 12, men de ringde och sa att jag kunde komma in lite senare för det var så himmla lugnt där nere. Det fick bli lite städning istället, men skall snart bege mig neråt och börja jobba.

Ikväll skall jag även om jag orkar ta mig till gymmet, skall ju börja mitt nya sunda, nyttiga och aktiva liv.

MOT SOMMAREN 2010 ;)

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0