Mycket att göra!!

Hej :)

Nu har det varit väldigt mycket jobb ett tag här uppe, många turister att ta hand om såhär när snön äntligen har börjat falla till marken. Men nu kliver jag in i en vecka där jag har ganska mycket ledigt, så ska se till att få åka lite puderåkning och bara glida omkring i denna underbara vinterby :)

i veckan som kommer så skall jag bara jobba måndag och lördag som heldagar annar kommer jag vara ledig eller börja som tidigast 14.00, så det kommer bli åkning nästan varje dag vilket jag ser fram emot något sjukt mycket!
Men nu till kvällens planer, satt här i den nya soffan u funderade på vad jag skulle göra och efter lite överläggning med Tessan och Erika så blir det förfest i grannhuset, sen Dippan och sedan kommer jag runda av kvällen med lite superbowl final inatt :)

Men men, ser fram emot att komma ut lite ikväll, har en jävligt bra kännsla för kvällen :)


Så här ser man ut ikväll! bli inte rädda för blicken bara :)



Nu blir det fest ikväll iaf, första groggen är i glaset :)

Ha en underbar kväll så lovar jag att skriva mer i veckan och lägga upp massa bilder från skidåkningen!!

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0