Ledig dag :)

OJOJOJ vilket härligt dygn det blev :)
Igår efter jag hade varit inne på ett jobb möte så begav jag mig upp till hotell granen som på söndagar kör något som de kallar för "hunkan" då man får äta och dricka en öl för 100 kronor, så vi blev ett gäng killar som satte oss där uppe och njöt av lite god ma å en kall öl. Efter vi var mäta och goda så tog vi en taxi hem till mig där vi blev sittande och drack lite öl och kollade på OS, en skön kväll.
Vi drog vid midnatt sedan ner på byn och in på Supper en sväng innan vi gick till dippan för att få dansa lite ;)

Efter denna långa kväll så avrundade jag och Mange kvällen med en god kebabbmacka och lite hockey inatt, men när jag kom hem senare på morgonen så var det ju nästa dags för nersläpp mellan Sverige-Finland i OS hockeyn. Jag blev sittande och kolla på den fram till jag somnade i pausen mellan andra och tredje perioden.


Såhär såg min OS studio ut inatt :)

Efter några timmars sömn öppnade jag ögonen och fick då syn på att det var jätte fint väder ute, då njöt jag väldigt mycket av att jag lovat Erik och My att ta hand om Wilda idag.


Visst se det härligt ut.....

Hade lite dåligt samvete för att jag inte var ute och åkte skidor idag, men det var ju faktiskt -23 grader när jag vaknade och då var det inte riktigt lika illa längre.
Efter en härlig promenad med Wilda så blev det ner på byn för att spela biljard och dricka lite kaffe med Mange och Henke och så fick vi chans att skratta lite om allt som hände igår :)

På vägen hem sedan så kom en annan god vän till mig Anna och körde förbi mig med bilen, hon vevade ner rutan å skrek åt mig FIKA????
Självklart, så vi blev sittande någon timme på banhoff och njöt av en kopp te och en morotskaka, riktgt gott var det.

Men nu sitter jag hemma i soffan och kollar på OS och jag kommer nog göra så hela kvällen, tills jag somnar i soffan ;)
Men jag behöver nog sova ikapp någon timme inatt och sedan vil jag vara utvilda imorgon så jag hinner gå och träna på morgonen innan jag skall jobba imorgon eftermiddag.

//PS

Kommentarer
Postat av: Malan Skojansson

Va STOR Wilda har blivit!? Saknar henne.. :)

2010-02-24 @ 01:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0