Omstart

Jag har varit väldigt dålig på att skriva några inlägg här nu på ett tag och det ber jag om ursäkt för, men en stor anledning till att det har blivit väldigt lite skrivande är att jag inte har gjort så mycket roligt att berätta om.
Men nu när vintersäsongen är bara 1 vecka bort så börjar det bli hög tid att ta upp detta bloggande igen. Givertvis så har vi hittat på lite roliga saker men jag har inte haft någon ork eller lust att skriva något.
Nu när säsongen drar igång vilken stund som helst så kommer jag ha mycket mer att skriva om och direkt blir det roligare att dela med sig av sina upplevelser.
Vi har under 2 veckor nu haft väldigt kallt här uppe (ca -25) varje dag, tyvärr har det ju då blivit väldigt lite skidåkning men man kan bara säga att denna byn är väldigt vacker när det gnistrar ute av den kalla kylan som ligger som ett lock över byn.
Redan imorgon är första premiären för denna säsongen då Dippan slår upp sina dörran med Promoe som premiär artist. Vi skall givertvis dit och kolla in stället och träffa alla gamla vänner.
Om vädret tillåter och några fler än jag vill så åker vi kanske till Östersund imorgon först och kollar på skidskyttet på förmiddagen.
Blir det inte Östersund så har det pratats om brunch på Broken ist, vi får väl helt enkelt se vad det slutar med.
Men som sagt, håll ögonen öppna för jag lovar att jag skall ta upp mitt bloggande på allvar nu :)
//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0