Full fart hela veckan!!

Denna veckan som har varit har gått i 190 hela veckan. Jag hade tänkt att samla allt som har hänt i veckan i ett inlägg nu när det har lugnat ner sig lite, men då blev det ändrade planer :)
Jag har precis ställt alarmet på 05.00 imorgon bitti, då skall vi ut och åka skidor nämligen. Här i Åre denna helgen är det skidtestar helg med alla skidleverantörer här på plats och då har Skistar liftarna öppna i 2 dygn.
De skall således pista backarna imorgon mellan 04-06 så vi tänkte vara där vid 06 igen när de öppnar för att hinna med några timmars åkning innan jobbet imorgon!
Därför så väntar jag med att skriva det långa inlägget tills imorgon ist då jag behöver all sömn jag kan få nu.
Sov gott, så ses vi imorgon igen :)
//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0