Kräftskiva och födelsedagskalas!!

På G till Mange för kräffskiva!!


Som ni kan se så var det inte läge att duka ut långbord och ta på sig solhatten precis.

Det blev en grymt trevlig kväll med mycket skratt, skämt, vittsar, gott sällskap och väldigt goda kräfftor:)

Tyvärr finns det inga bilder ifrån kvällen då kameran glömdes bort lite och vi ville inte labba med den när man var full med kräftspad. Men det finns dock en film på när vi sjöng för Mange, skall se om jag lyckas lägga in den här.

Idag har vi haft en fixar dag här hemma jag och Malin, gått igenom våra visumpapper och lite andra lösa trådar inför Bali resan. Det är så grymt skoj att få börja pilla med alla saker som har med resan att göra, det känns som om att det börjar närma sig på riktigt nu :):):):)
Tror detta kommer bli den bästa resan jag gjort i hela mitt liv!!!!!!!

Ikväll skall jag träna och vara jävligt nyttigt!!
Älskar att jag har en sådan träningslust och att energin bara sprutar ur mina öron gör ju inte saken sämre.....

Nu skall här strax ätas lite god mat, flygande jakob!!

//PS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0