Blue blue sky!!

20100816138 (MMS)

Jag skrev ju igår om vilken helt underbar himmel jag såg när jag var ute och sprang, idag när vi var på väg hem så uppenbarade sig en snarlik himmel. Jag tog en bild och lägger upp den så ni nu kan förstå lite mer hur vackert det var! Idag har jag och älsklingen varit nere på byn, vi började med mat på Broken för att sedan strosade igenom massa butiker, vilket slutade med att jag köpte en ny skjorta som jag skall ha med mig till Gotland nu. Ikväll har vi sedan spelat fotboll med massa folk från Holiday, grymt skoj och jag måste säga att de gamla takterna sitter i ;) Nu är det dags att sova och ladda för jobb, imorgon kväll går tåget mot Sthlm! //PS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0