Städ dag

Idag var det dags att städa upp efter att ha haft lite besök av Ebba här i helgen. Så älsklingen och jag såg till att få lite gjort idag innan hon skulle ge sig av till jobbet.
Och ack så fint det blev i vår underbara lägenhet. När vi var klara gav jag Malin lite ledigt ;) så hon kunde ge sig av till gymmet för dagens träningspass. Medans hon var där och svettades så passade jag på att laga lite mat, det skulle bjudas på thai mat idag



Efter en grymt god måltid blev det 5 min på rygg för att smälta maten innan man nu strax skall ge sig iväg till gymmet för att köra ett hårt styrkepass idag. Ska bli så skönt att slippa springa idag, springer gör jag inte för att jag är lite förkyld. Så ska försöka bli kvitt den så fort som möjligt så jag återigen kan ge mig på löpningen.

Efter gymmet kan det bli vad som helst, har lovat att hjälpa Albin och Tess att sätta upp lite hyllor. Så får se om jag får tag på dem så vi kan få det gjort, annars blir det nog bara lugnt för en gång skull.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0