Solsken :)

Igår blev en dag fylld med solsken och massa soft. Vi sov ganska länge och bara njöt av att ligga i sängen och dra oss. Men när vi väl tog oss upp så blev det en jäkla fart, först frukost sedan skulle vi rusa ner på byn och hjälpa Ebba som bor hos oss denna helgen att leta lite jobb till vintern.
Men för att komma i rätt stämning var vi ju tvungna att svänga förbi Åre bageri för lite fika.

Tjejerna avnjuter en god fika


Jag kunde ju inte vara sämre, så jag tog en soyalatte och en morotskaka :)

När vi nu var redo och laddade för en rundvandring på byn så gick vi förbi holiday för att lämna älsklingen som skulle jobba. Jag tog med Ebba till en del roliga ställen i byn där man kan tänkas söka jobb, men efter en dryg timme på byn så bestämde vi oss för att passa på att åka till toppen nu när det var så fint väder.




Visst lever vi i ett paradis??!!

När vi kom nere från toppturen så var det dags för en snabbis in på ica för att handla lite mat och sedan skickade jag iväg Ebba för att provjobba i några timmar, medans jag skulle passa på att gå och träna lite.

Väl på gymmet blev det ett av de bästa passen på länge, först 1 mil löpning i intervaller och efter det körde jag 4 armövningar plus lite mage. :)
Sjukt nöjd över att det börjar kännas så bra i träningen, jag skall vara i mitt livs form denna vinter för att kunna göra mig själv rättvis på skidorna från början.

Avslutningen på dagen blev en lång skön soffkväll med en bra film och bara slö tid, var ganska sliten efter det träningspasset.

Men idag är det nya tag som gäller, vi skall strax slänga i oss lite mat i magen och sedan bege oss ner till Holiday club för att bada och efter det kolla på fotboll i sportsbar. Jag skall även försöka få simma några längder när vi är i badet.

//PS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0