En härlig dag i Åre

Idag har det varit en dag som inte kunde bli bättre på något sätt. Började dagen med att dricka en kaffe på holiday och bara sitta och njuta av sällskapet. När vi var klara med kaffet tog vi oss upp till sportsbar där vi spelade 2 serier med bowling (jag vann).
Sedan blev det en liten vandring på byn som slutade på bubblan där vi åt en god lunch, för att sedan bestämma oss för att vi skulle bada. Så snabbt hem för att hämta badbyxor och en handduk och sedan slänga sig i badet. Det var grymt skönt, och jag förstod hur liten världen är ännu en gång. Jag träffade på 2 vänner som jag jobbade bredvid när jag var nere i Göteborg tidigare i somras, de var uppe för en konferens.
När vi var klara i badet så bestämde jag och Daniel att vi skulle runda av denna dag med lite fiske i Åre sjön, så sagt och gjort och någon timme senare gick vi hem med en fisk (Daniels fångst).
Men det var en grymt skön kväll vid kanten av Åre sjön.


Så nu sitter jag här i soffan och kolla på Bad company och bara njuter av kvällen. När filmen är klar skall jag bara köra några magövningar här hemma innan jag kliver i sängen för at ladda för morgon dagen. För imorgon är det en stor dag, jag och Malin min älskling skall för första gången prova på downhill. Så för alla er som älskar oss och vill ha oss kvar på denna jord, håll era tummar :)
Jag tror det kommer bli grymt skoj, kika in här imorgon för lite bilder och en recension :)

//PS

Kommentarer
Postat av: Bengan

"Downhill" låter ganska farligt, men som tur är vet jag vad ni menar. Vandring .... nerför;-). ta det försiktigt bara. Älskar er, Bengan

2009-09-15 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0