En aktiv första dag i september månad

Idag var den dagen då vi skulle börja det "nya" livet, eller hur man skall uttrycka sig. Alltid när vi kommer hem igen till Åre så vill man ta tag i allt som man har missat och få lite ordning på sitt liv igen.
Så dagen började tidigt idag med att jag skulle få en heldel gjort på mitt slutarbete till skolan, det börjar arta sig nu. Imorgon kommer jag nog att göra klart det mesta som skall finnas med i arbete och sedan skall det bara läsas igenom och rättas till lite.
Efter några timmar framför datorn var det dags att ge sig ner till Ica, mission där var att fylla upp både kyl och frys igen. Vi är grymt bra på att handla :)
Efter lite matlagning och lite utskrift av papper till arbetet så var det äntligen dags för dagens höjdpunk (träningen). Äntligen så fick jag kasta mig in på gymmet igen och bli lite svettig :)
Det är så skönt att träna, så jag skulle kunna göra det varje dag. Men det är lika viktigt med vila för kroppen, så imorgon skall jag sätta mig ner och göra klart arbetet och även skriva en träningsplanering för hela hösten.
För att förgylla vår kväll när vi kom hem efter ett bra pass på gymmet så kom My, våran underbara vän och granne förbi en sväng. Och med sig hade hon det gulligaste som finns


Vilda


Vilda

Och imorgon så är det jag som är hundvakt medans tjejerna skall gå och träna ihop. Ser fram emot att få spendera lite kvalitets tid med denna goding. Tror vi skall kunna komma riktigt bra överens....

Nehe tror att det är dags att slänga sig i sängen nu, så man är pigg imorgon när jag skall få så mycket gjort. Sov gott alla så skrivs vi imorgon igen.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0