Vinterjobbet är fixat

Då blev det äntligen klart med vilket jobb jag skall ha i vinter. Jag kommer att jobba på intersport som säljare på framförallt skid avdelningen men skall även vara flexibel att kunna gå in i hyran och verkstaden och hjälpa till. Det som är det bästa med den tjänsten jag fick är att jag även samtidigt som jag jobbar på intersport kommer att kunna jobba med de eventen jag vill göra i vinter. Så jag kommer att få köra en liten kombination där emellan och det känns helt toppen, jag fick precis som jag ville och det är bara att tacka och bocka intersport för att de kunde lösa det åt mig.
Så kommer ni till Åre i vinter så är det bara att sticka in hucudet på intersport så kommer jag säkert vara där.


Tack till intersport för den suporten jag har fått......

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0