Vad hände???

Igår kväll när jag satt vid datorn och jobbade lite så låste sig höftböjen på mig. Jag har ingen aning om vad som hände eller varför den gjorde så, men sjukt ont gjorde det. Under kvällen sedan så kunde jag knappt gå eller röra mig, skit läskigt. Jag började behandla det direkt med anti inflammatoriskt och spikmatta, idag när jag vaknade så var det inte riktigt lika illa.....
Men ändå inte bra alls, så efter att ha vigt hela förmiddagen åt att försöka bli bättre med hjälp av ispåse, salva och spikmatta så känns det nu faktiskt mycket bättre, jag kan gå igen :)
Men ibland förstår man sig inte på sin kropp och varför den gör som den gör ibland. Men det är väl bara att gilla läget, men hade jag inte haft min spikmatta vet jag inte hur det hade gått.


Den e grym....

Nu ska jag försöka ta tag i allt jag ska göra idag, tack vare att höften inte mår så bra så har jag fått tacka nej till massa träning som stod på schemat annars både fotboll och löpning :(
Men så är det, man får väl bara gilla läget helt enkelt. Jag skall istället se till att gå igenom alla mina foton på datorn, ja ni ska få se ett urval när jag är klar sedan. Jag ska också se till att göra klart mitt slutarbete till skolan så jag kan lämna in det någon gång och då få ut mitt betyg.

/PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0