Mysig förmiddag

Innan dagen kunde starta var det dags för mig att börja med lite nya frukost vanor. Smoothie som består av mjölk, proteinpulver, linfrö och frysta hallon.

 

Efter den var det då dags för den stora dagen, dagen då Malin skulle gå till systembolaget för första gång. Hon var lite nervös innan vi klev igenom dörrarna, men väl där så släppte allt :)
Hon gick runt och tittade som om hon kommit till himmeln, och tillslut gick vi därifrån med 5 flaskor vin.
Efter det tog vi en förmiddagsfika på bageriet, vilket alltid är helt underbart gott.


MMMMMM en stor kopp te :)


Fast Malins kopp var större  hahahaha

Jag var ju även tvungen att leka lite mästerkock, så jag slängde ihop en kycklingsallad med chili och vitlöks marinerad fetaost. Den blev riktigt god om jag får säga de själv.


Visst ser det gott ut???

Sedan stod träning på schemat, var ganska trött idag efter gårdagens tunga pass. Så med ganska mycket träningsverk och tung skalle gav jag mig till gymmet. Men väl där så kom jag igång ganska bra faktiskt och det blev ett riktigt bra bröst och mage pass.
När jag kom hem sedan så blev det lite mat och film mys med Malin, vi såg den nya Johan Falk filmen, GSI. Den var grymt bra och jag kan knappt vänta tills vi skall kolla på de andra 3 filmerna som har släppts.

Idag står det ännu en fika på schemat och sedan skall jag ju få hämta ut min nya mobiltelefon som jag efter 2 månader har lyckats få från tre. Det är ju synd att man skall behöva bli förbannad innan det händer något på vissa företag. Men nu är den på väg i alla fall, så det skall bli skönt att få den. Ska även försöka släpa mig till gymmet och köra ett arm och ländryggs pass på gymmet också innan dagen är slut.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0