En effektiv dag

Ännu en dag med kyla och snö här i Åre. När jag vaknade idag på morgonen vid 08.45 var det -0,2 grader ute och det snöade återigen :)
Vad ska man säga, jag är som ett litet barn på julafton. Men meningen med at jag gick så här dags på dagen var att jag skulle ner till banken för en genomgång av mitt pensionssparande, vilket känns jävligt avlägset just nu. Utan någon speciell inkomst kan man ju inte spara något heller, men framförallt så har jag ju många år kvar att jobba. Men men det var väl ändå nyttigt att å igenom och börja förstå vad allt det där betyder.
Efter det blev det till att strosa omkring lite på byn, har ju en flickvän som fyller 20 år på lördag och jag behöver ju hitta lite presenter till henne.
Men medans jag gick där så kom jag på mig själv, jag tittar ju bara på saker som jag själv vill köpa :) hittade för övrigt ett par skor som jag inte kunde bestämma mig om de var väldigt coola eller väldigt fula

vad tycker ni?

Blir nog inget inköp, men jag kom nog fram till att jag tyckte de var jävligt coola i alla fall :)

Står nu och försöker slänga ihop lite lunch, det blir fiskgratäng och ris. Efter det skall jag försöka få lite arbete gjort, få lite ordning på alla mina papper. Längre fram på eftermiddagen sedan så är det ett gympass som står på schemat innan jag skall jobba 2 timmar på gymmet.
Idag börjar en sjujävlans tränings månad för min del, så det blir första passet på en helvetes månad. Men hoppas det ger resultat inför vintern.
Nu är det bäst jag kollar in ugnen så inte fisken bränner vid.

//PS

Kommentarer
Postat av: Fredde Swärdh

Fick nys om din blogg först idag genom din far.

Kollar upp dig då o då framöver. Hälsa vännen

din o gratta från oss. Kan tillägga att Åsa

tyckte skorna var skitfula, ha ha. Ta de inte lugnt

ikväll nu.

2009-10-03 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0