Soft dag

Igår blev det en riktig soft dag här i Åre. Mötte upp "Lång Mange" efter att jag hade jobbat klart på gymmet vid halv två, vi gick till Bubblan och käkade thaimat. När vi var klara där så tog vi klivet ner till Holidy club och satte oss i sportsbar, och man kan väl helt enklelt säga att vi blev sittande där.
Vi kom nog till Holday vid halv tre kanske å gick därifrån vid elva på kvällen sedan. Vi fikade, spelade backgammon, fikade igen, spelade golf simulator och sedan blev det middag och champions league fotboll på storbilds tv.
OJOJOJ vilken skön slappar dag.................

Idag är det packning som gäller, för ikväll går tåget ot nässjö :) Ska bli så skönt att få komma hem en sväng och bara få hänga med mina vänner å glömma Åre lite, men bara så man börjar längta till vintern :):):)

Innan jag får sätta mig på tåget så skall jag förbi skolan och lämna in mitt slutarbete, så jag äntiligen kan få ut mina betyg :)
Ska även hinna med ett träningspass, där jag skall göra lite styrketester. Gjorde dessa tester för ca en månad sedan, skall bli kul och se om man har ökat något i styrka under denna månad. Så kika in här imorgon så skall jag försöka hinna med att slänga in resultate när jag landar i nässjö imorgon.

Tills dess, ha det toppen.....
Å till alla i Nässjö, I will see you all soon :)

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0