Sista söndagen hemma i Nässjö

Idag blev det lite sovmorgon då vi kom hem ganska sent inatt. Jag och lillebror tog bilen ner till sporthallen för att kolla på Emmi (Malins syster) när hon spelade basket en sväng.


Emmi var jätte duktig. Vi kunde tyvärr inte stanna hela matchen då vi skulle bege oss till mina härliga gudföräldrar Carina och Leif. Fick dock höra från säkra källor att de lyckades vinna matchen med 5 poäng, bra jobbat tjejer.
Hemma hos Carina och Leif bjöds det som vanligt på väldigt god mat och gott sällskap.




Riktigt god mat fick vi


Det finns en hel del hundar i detta hus så när vi kommer dit med Cosmos så blir det full rulle i några timmar. Ska kanske även nämna att det är härifrån som vi köpte Cosmos när han var liten, så det blir lite familjesamankomst för alla hundar :)


Jag var lite sliten efter gårdagskvällen


Leif och Jocke


Carina

Tack för en underbart trevlig stund i Labekulla. Anledningen till att vi var bjudna till dem idag var att de vill passa på att gratulera mig, vi har nämligen inte träffats sedan i början av Juni. Jag fick Pär Mobergs kokbok av dem, ser verkligen fram emot att få laga lite nya maträtter när jag kommer hem till Åre nu.

Nu skall jag runda av sista kvälen med gänget här hemma med en film och lite mys i soffan, imorgon går ju nämligen tåget mot Åre :)

//PS

Kommentarer
Postat av: Emmi

Vad gullig du är! Tack Patte :)

Jag och Anton saknar er som bara den :( Vi vill hänga med er i jul ju! (resten i familjerna med såklart men Anton och jag mest)

2009-11-30 @ 20:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0