Jönköping

Idag tog jag, Jocke och mamma bilen in till Jönköping för att vandra runt lite på A6, mamma var tvungen att gå på Ikea och shoppa lite.


Jag fick köra bil, det händer inte så ofta när man inte har bil :)


Lille bror inne på Ikea

Dagen blev ganska bra, vi gick runt och kickade på massa olika saker. Började även spana in lite julklappar man kan önska sig. Tror jag ska önska mig en klocka då jag har lyckats slarva bort min gammla någon gång i höstas. Lillebror hittade en skön jacka han var tvungen att prova :)

Snygg, men jävligt dyr också.

Aldrig fel att strosa runt inne på A6, framförallt inte när mor bjuder på både fika och lunch :) GOTT

När vi sedan var på väg hem satt jag och var riktigt sugen på att ge mig ut och springa när jag kom hem, precis som jag och Jakob hade planerat. Men på vägen hem till Nässjö börjar det tok snöa. Efter lite velande så har vi nu bestämt att vi flyttar fram löpningen tills imorgon istället. Så det blir nog till att spändera kvällen i soffan och njuta av ledigheten istället och köra ett litet styrkepass inomhus ikväll istället.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0