Helg

Nu är det helg och för min del betyder det jobb :)
Jag skall jobba hela helgen på intersport i Åre, där vi kommer att ha vinter kick off under lördagen med REA på alla nya skidartiklar. Det kommer bli en gryt rolig helg med mycket jobb, men det är det värt när lönen dimper ner i brevlådan senare.
Idag va de som sagt stundals väldigt mycket på jobbet när det var REA, men inte så jätte farligt mycket ändå. Efter jobbet gick jag, Evelina, Lisa och Camilla till Broken och käkade innan vi begav oss hemåt. Aldrig fel med en god hamburgare på Broken. Det blev ikväll även ett Bröst och magpass på gymmet innan jag nu ska skall packa upp väskan med julpynt. Jag skall sedan försöka komma i säng ganska tidigt då jag tänkte orka upp och springa lite imon innan jobbet.

Så ni får stå ut med att det blir ett litet kort inlägg under helgen här, får skriva lite mer när helgen sedan är över och jag är ledig. Blir nog skidåkning på måndag om bara vädret håller i sig. Just nu är det -6 grader ute och den vita dimman av sprutsnön ligger vit borta vid olympia området.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0