Halloween!!!!

Jag skriver ingenting här, utan låter bilderna får tala sitt eget språk. Jag tar även avstånd från allt ansvar som vissas på bilderna nedanför. Småbarn bör även titta bort nu :)


Smink dags....


Tess blir penntroll


Jag halvklar


Baggen


Tess klar, och tillsut fick vi även på Abbe lite smink också även att han var sjuk.


Maxim, Camilla och Lisa. Camilla och Lisa kommer vara mina arbetskolegor i vinter på Intersport och Maxim och jag jobbar ihop på gymmet.


Som ni ser var det många som var utspökade :)




Jag och Ida, en annan jobbarkompis på gymmet.


Jag i egen hög person, som ni kan se så hade jag inte hela tiden en arg min :) Men ve är inte glad med en öl i handen??


Vy bild


Petter med främling??!


Tonights killer???


jag och Jasmine, en gammal klasskamrat


Scary....


Det här är lite sjukt, när kvällen höll på att ta slut så möter jag denna person. "Stor Patrik" som jag alltid har kallat honom, han och jag har nämligen bott grannar hemma i nässjö i ca 18 år innan vi flyttade från stan för att studera eller jobba. Våra föräldrar bor fortfarande grannar, lite roligt faktiskt.....


Ja man var ju på topp hela lördagskvällen, de får man ju erkänna.


Men det fick man ju sota för på söndags morgon, det här är då jag 30 min innan jag skall stå snygg, ren och respektabel bakom kassan på Intersport redo att ta emot kunder. Men skam den som ger sig, 11,00 klev jag in genom dörrarna ren och snygg redo att jobba. Det var en lång söndag som med väldigt lite kunde istället fylldes med glada skratt och historier från gårdagen.
Sedan lyckades ju även AIK ta SM-guld i fotbollen, inte precis vad jag hade hoppats på..... Men man får väl vara så ärlig så säga grattis, men nästa år är det våran tur.

Idag är det Måndag och jag börjar faktiskt få lite hemlängtan, jag åker ju till Nässjö på Onsdag kväll och blir där i ca en och en halv vecka. Nu ska jag slita fram väskan och börja packa lite lätt.

//PS

Kommentarer
Postat av: tess

Snygga kort.. såg att en del av korten var från min blogg :P

2009-11-02 @ 21:20:28
URL: http://tesswisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0