H-O-C-K-E-Y HOCKEY!!!!

Igår var det middag hos Gunilla och Henrik, mina härliga svärföräldrar, Emmi och anton var också där. Blev en mycket trevlg kväll med lite vin, öl och massa goda skratt. Tack för en underbart trevlig kväll.
Men när jag skulle hem därifrån så blir man ju lite besviken på denna stad faktiskt, ringer taxi och hon säger att det inte finns en bil ledig på minst 45 min p.g.a. att alla bilar var utanför staden på körningar ILLA ILLA!!!

Men men de blev en härlig promenad hem genom hela staden, lika öde som vanligt :)

Idag ringde så klockan ganska tidigt för att vara en lördagsorgon kl 09.00, då var det dags att klä på sig hockey kläder och göra sig redo en strid. Jag, Jakob och Robin begav oss till Eksjö hockeyhall för att åka lite på deras friåkning, det var säkert 4 år sedan jag sod på ett par skridskor. Det tog ett par svängar, men jag kom in i det ganska bra tycker jag om jag får säga det själv. Det var riktigt roligt att få leka av sig lite och aldrig fel att få latcha lite med gammla polare :)


Jakob och Robin


Fight face :)

När jag sedan kom hem från hockeyn så blev det en härlig eftermiddag i soffan, somnade nog lite och kollade lite tv. Såg blandannat damernas sista åk i slalomen, gick sådär för dem men Anja e på G igen synd bara att hon gjorde en stor miss idag. Nu sitter jag och ska precis göra mig klar för lite fest, idag är det Jönköping som står på schemat. Förfest hemma hos "Koma" sedan får vi se vart vindarna tar oss :)


Pigga familjen :)

Kolla in här imorgon för lite bilder från festen

Ha en trevlig lördagskväll nu alla

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0