Grabbkväll

Igår blev det grabbkväll med massa öl och massa skitsnack hemma hos muschen. Inte de folket jag brukar umgås med i vanliga fall här hemma i nässjö, men alltid kul att knyta nya kontakter. Kvällen slutade rätt roligt då jag fick valla Abbe hem, han hade druckit några fler öl än mig. Men efter en härlig promenad och en god kebabb på vägen så tog vi oss hem tillslut.
Idag står det löpning på schemat, skall bara se till att få i mig en stadig lunch först sedan skall jag ge mig ut och springa i ett dassigt Nässjö :)

Jag skrev ju för någon vecka sedan att jag gick igenom massa gammla bilder, tänkte jag slänger ut några stycken här nu, titta och njut :)


Från balen. Jag och så ser man Daulin i bakgrunden.


Skidresa till sälen


Från min första säsong sälen, härlig efterfest vi hade :)


Bild till kontaktannons?? hahaha nej, men från min andra säsong i sälen. Jag och Holmelin grillade korv och låg ute och solade i vårsolen.


Jag och millan, ännu en solig dag i sälen som vi tillbringade bakom 40:ian och sysselsatte oss med fia med hutt ;)


Från Olerran när det fanns i Nässjö, jag, Jeppe, Robin och Jenny verkar ha jävligt roligt.

De var några gammla bilder, men jag lover det finns många fler. Men de sparar jag på till ett annat tillfälle länge fram.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0