Vilodag OOOOhhhhh yeeeees!!

Idag var det dax för lite vilodag för oss alla, vissa är lite mer slitna än andra :)
Vi nämner inga namn, så har vi inte hängt ut någon.



Det bästa med dagen var ändå att min älskling började inte jobba förräns vid kl 15, så idag kunde hon följa med oss runt på byn när vi hade relax dag.
Vi började dagen med att bara gå och slö shopa i lite butiker och jag som är en sucker för skor hittade givertvis ett par nya (ni får se dem när jag har inhandlat dem).
Sedan skulle vi försökar hitta en present till min bror, vilket var lögn i hel*ete, men vi skall nog lyckas om vi bara får några dagar på oss! Men vi gav upp ganska snabbt och gav oss ner till ett av Åres alla mysiga café nämligen Banhoff. Där blev vi sittande någon timme eller 2.
Åt en grym laxtoast och efter det blev det en morotskaka och en latte. Livet kan inte bli mycket bättre då.




För att ta tag lite i våran relaxdag så begav vi oss till Holiday Club och deras badlandskap där vi avnjöt 1,5h i bubbelpool och bastu!! Efter det var vi rätt så möra i kroppen :)
Men ack så lyckliga!!!!

Efter det drog vi hem till min och min älsklings lya och lagade en grymt god pasta sallad. Vill ni se lite roliga recept så får ni kolla in i min kokbok som ni kan hitta till höger i menyn sedan, där kommer jag fylla på med massa goda recept.

Nu har jag spenderat säkert 4h framför min dator och arbetet med massa förberedelser inför RedBull art of motion, så nu är det dax att stänga ner och få lite sömn för imon är det ny vandring som gäller.....
Vålådalen here we come :)

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0