Vinterkylan är här :)

JJJJJJJJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUU :):):):)

Kylan är här, precis innan jag satte mig här för att skriva detta inlägg tog jag en bild på våran termometer som står i fönstret. Till min och många andra Årebors glädje visade den på riktig kyla.


Jag lät tomten vara med på bilden också, bara för att påminna alla om att det är nära nu :)

Det är helt underbart att kylan äntligen är här, nu får vi bara hoppas på att det börjar snöa snart också. Men om jag önskade i mitt förra inlägg så kom det faktiskt lite snö igår också, men dock inte så mycket men det är bättre än inget!
Tack vara att det nu kryper ner mot nästan -15 grader så är det nästan optimalt för snöläggarna att tillverka snö, de kan nämligen tillverka störst mängd snö när temperaturen ligger runt -15.
Fick tag i några bilder från skistars snörapportsida.




Visst ser det härligt ut, bilderna är tagna över olympia området där damernas Worldcup tävlingar skall gå av stapeln under lucia helgen. Så som ni förstår är det lite brottom med att lägga snö. Men skistar tillsammans med Åre gör ett enormt jobb med detta.

Vad gör då jag under dessa dagar, jag ni jag njuter nog bara av den sista veckan av min arbetslöshet. Jag börjar ju min säsongsanställning på intersport nästa tisdag, det skall bli så roligt att komma igång och jobba igen. Så jag skall se till att få ut så mycket utan av den sista lediga tiden som det bara går, det blir träning, premiär öppning å dippan, bowling, lite öl och massa vänner.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0