Vi börjar närma oss jul :)

Det börjar dra ihop sig till jul, äntligen skall man få äta julskinka, köttbullar, prinskorv och mycket mer. Som ni säkert har läst när jag har skrivit i mina tidigare inlägg så var det "jävligt" kallt här några dagar, nu har det iofs blivit lite varmare så det är bara -13 idag :)


Som ni ser var det riktigt kallt när det var som värst! :)

Som jag nämnde i mitt förra inlägg så skulle ju Malin och My baka lite lussebullar såhär till julen, måste säga att de gjorde ett riktigt gott bra. MUMS vad goda de blev!


My stökar och bökar i köket :)

Tyvärr han jag ju inte smaka innan jag skulle gå till jobbet, men vad gör det! Den som väntar på något gott......
Väl nere på jobbet blev det en ganska lugn eftermiddag med inte så många kunder, det är väl lite lugnet före stormen. Imorgon söndag börjar nämligen alla julgäster att ramla in i byn, så nu kommer det vara fullfart ända fram till slutet av april :)
När jag var nere på jobbet då så hade jag ju fått ett "litet" paket från mamma via posten med lite julklappar i, mina arbetskamrater skrattade åt mig när jag kom och bar på det lilla paketet. Såhär såg det ut hemma vid granen när jag hade tömt ut alla julklappar.


Som ni kan se så vart det en hel del julklappar :):):) inta många dagar kvar tills man får slänga sig över denna högen.

Idag skulle vi ha åkt skidor, men det blir inte alltid som man planerar. Det blev en lugn dag hemma ist men god mat och lite skidåkning på tven ist. Ska väl försöka hitta på något till kvällen kanske, är lite sugen på bastu och bubbelbad kanske!
Vi får se, men det blir iaf ganska lugn då det är en lång dag på jobbet imorgon 9-19.30 så det gäller att vara pigg när man kliver innanför dörrarna.

//PS


Kommentarer
Postat av: mamsen

Allt är ju relativt, det kanske bara är något litet i de stora paketen, och det vet man ju inte förrrän på julafton:)

Jag är å sidan sugen på lussebullarna, vi fick ju äta jättegoda på julaftonsfikat förra julen när vi var gos er:) KRAM

2009-12-19 @ 17:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0