Vad hände med dygnet??

Ibland undrar man ju hur man skall få energi till att orka leva livet när man får leva i ett ständigt mörker??!!
Klockan är nu prick 12.00 och solen är precis på väg ner bakom berget på andra sidan sjön.....



Det är ju tur att snön ligger vit och lyser upp tillvaron lite iaf :)
Inte riktigt lika kallt här idag, men ack så härligt ändå. Just nu kan man bara njuta av livet och hoppas att det vräker ner snö när som helst.
På schemat idag står det att jag skall ta tag i mitt liv och göra all de där småsakerna som man lätt väntar med tills senare. Skall även börja planera min arbetstid lite inför kommade vår och sommar, det gäller tt ligga lite före tiden om jag vill göra ett gott intryck och få göra de eventen som jag vill.

//PS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0