Kall skiddag

Idag var det så dags för Haglöfs att komma till våran butik och prata väl om sina produkter, så mellan 9-11 så satt jag och mina kollegor på intersport och lyssnade på Marie från Haglöfs.
Alltid bra att ha en sådanhär genomgång när det är så dyra plagg man skall sälja till kunder senare i vinter, bäst så de inte blir fel ;)

Efter att vi var klara med Haglöfs så slipade jag till mina kanter och vallde skidorna för dagens väder. Just de ja, vädret va de ja. Idag var det en riktigt fin vinterdag med klarbå himmel och 15-25 minusgrader på berget. Jag hade en helt underbar eftermiddag i backen. Vackert väder, kallt som satan, hårt i backen, underbar sol nedgång och inte en människa i hela gästrappet, det blir inte bättre än så :)
Jag tog lite bilder under dagen som ni skall få titta på.....


Nya jackan och nya hjälmen är på :)


Skutan i bakgrunden, visst ser det inbjudande ut :)


Kallt som satan var det




Tänkte jag skulle avsluta med två bilder på våran vackra solnedgång

Hoppas ni kan känna lite av den njutning jag hade ute i backen idag när ni tittar på dessa bilder, för det var helt magiskt. Nu skall jag se till att vila en stund sedan ska jag försöka orka träna lite, blir det ingen träning ikväll så blir de lite solarium och en morgonträning imorgon istället.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0