Julklappar

Det blev ju en väldans massa julklapapr att öppna, så jag tänker inte försöka att lista upp alla för då kommer jag bara glömma någon. Men till er alla som har gett mig något fint:
TACK

Men något jag fick var ju lite pengar och presentkort så tänkte visa upp vad jag köpte för dem iaf :)


Nya jeans och en ny underställs tröja :) sweet va??


Nya pulsklocka      Suunto T3

Riktigt kul att få inhandla lite sköna grejor. Måste ju också få berätta en härligt rolig sak som hände i förgår. När jag håll på att laga mat så hörde jag Malin skrika från toan, och det lät som om något riktigt allvarligt hade hänt men när jag kommer dit så har hon tappat ner massa hårnålar å småskit i toaletten
HAHAHAHAHA


Så kan det gå ;)

//PS

Kommentarer
Postat av: Bengan

malin jag har vattenkoppor Daniel....

2009-12-30 @ 21:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0