Nystart för spotguide.se

Gårdagen blev inte riktigt vad jag hade planerat....
Som ni kunde läsa på mitt träningsschema så skulle jag ju löpa  1h igår, men tktigt så blev inte fallet :(

Dagen började som den skulle, lång härlig frukost med min älskling, men när hon senare skulle ge sig iväg och jobba så skulle ju jag få massa arbete gjort och efter det ge mig ut och springa!
men ist blev jag sittande vid datorn, jag fick nämligen ett samtal från min vän Markus Walfridsson. detta är en kille som är sjukt rastlös och mste hela tiden ha fullt upp. Så förutom ett heltidsjobb på stadium i gbg så jobbar han med att driva en hemsida på sin fritid. Och jag har hjälpt honom till och från sedan vi jobbade ihop i Sälen för ca 3 år sedan. Nu ringde han mig igår och sa att vi skall göra en liten ny start av något slag för hemsidan, för att locka fler besökare och att lyckas behålla dem åoc få dem att komma tillbaka!
Så jag spänderade flera timmar med att utvärdera hemsidan och försöka komma på nya ideér till den. När jag väl kände att jag hade gjort det så var det dax att ta tag i art of motion. Så det blev någon timme med det arbetet också.
När jag sedan skule ge mig iväg ut och springa så ringde Markus igen och var lite nyfiken på vad jag hade kommit påför något på direkten när jag hade suttit och kollat in hemsidan. Så vi blev sittande i telefon i ca 2h och bara ventilerade våra idéer för varnade och utveckalde dem lite. Efter detta samtal så var jag ju då tvungen att printa ner alla tankar vi hade haft under samtalet så vi inte glömmer bort dem. Så klockan blev 23.00 innan jag ar klar med detta och älsklingen kom hem från jobbet (f*n vad tiden flyger förbi när man har roligt).
Så någon träning lev det inte då, men detta får man ta igen idag ist då!!

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0