Några dagar in i eventet

Nu när det har gått några dagar in i eventet och när man börjar få lite perspektiv på det hela så är det mycket enklare att skriva ner lite för mig. Om man skall försöka grepp helheten som vi har i vår monter så handlar mycket om att försöka locka folk till montern åt comviq, så att de sedan kan sampla ut sina budskap som de har.
Hur lyckas vi då med detta: Ja här i Stockholm verkar det som om att alla de yngre människorna som springer runt på området har någon slags stämpel tävling. Så som den tjejen ser ut i det förra inlägget ser nästan alla ut som lämnar våran monter, de älskar att bli stämplade och gärna över hela kroppen (de skall vara heltäckta).
Men det är kul att se att våran telefonkiosk (karaoke) fungerar, när det är fint väder och vi kan ha den igång så är det nästan hela tiden folk inne och sjunger i den. Det är med väldigt blandat resultat och det läggs av ett och annat skratt från den där kuren.
Det var till och med så att redaktionen från tidningen metro var och provade på detta igår, och döm av min förvåning när man slår upp tidningen idag och ser en bild på våran telefonkiosk i metro, KUL!!!!
Man skall inte glöm att nämna våran beach som vi har som ett "hang out place" där vi har placerat ut lite relax stolar och lite parasoller, denna är väldigt välbesökt av folk som vill sitta ner och snacka och bara ta det lugnt en stund.

Det börjar så smått dra ihop sig mot Red Bull art of motion också, så mina dagar blir ganska långa nu då det gärna är möte först på morgonen, sedan jobba med Ung08 och sedan tillbaka till kontoret (hotellet) och jobba med art of motion innan man får gå och sova. Men det tycker jag bara är roligt, älskar när jag har mycket att göra.


Här har ni den omtalade beachen


Karaoke maskinen och som ni ser lockar den alla åldrar


Här har ni en liten överblicks bild på montern

Som ni kan se är det väldigt mycket folk i rörelse och så här ser det ut hela tiden :)

Men efter en väldigt lång och effektiv dag så är det nu dax för mig att säga god natt.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0