Mamma & pappa har åkt!!

Nu sitter man här igen då, mamma och pappa har lämnat oss idag för att resa tillbaka till Nässjö.
Sedan jag skrev sist så har vi hunnit med en långa och härlig vandring uppe i Vålådalen, vi var ute och gick i nästan 5h. Jävligt stark jobbat av oss.
Dagen efter det blev en lite utflykts dag, vi åkte till Handöl och storulvåns fjällstation. Men nu när mina föräldrar har åkt hem så får det vara nog med utflykter för ett tag.
Och för att runda av den härligt långa lördagen så begav jag mig tillsammans med min älskling och några vänner till Lisa och Christoffer för att gratulera Christoffer på hans födelsedag.
Lördagen blev väldigt lång då vi efter att ha varit på Dahlboms här i Åre hela kvällen fick den briljanta idén att vi givertvis skulle ha en efterfest, som inte slutade förräns vid kl 05.30!!!
Jag har inte gjort mer än att bara ligga i soffan idag och njuta av att vara ledig.

Men imon börjar det nya livet, då skall jag på allvar ta tag i min träning igen. Det skall bli så skönt att få ge sig ut och springa eller gå och stänga in sig på gymmet å bara lyfta skrot igen!!!
Har verkligen saknat träningen i sommar, men ibland måste man ge kroppen lite vila och bara få en chans att njuta av alt som livet kan ge på sommaren!! :)

Tror att det är dax att runda av denna härliga slödag nu och bara krypa ner i sängen.

//PS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0