En lugn stund på byn

Efter ett hårt träningspass, eller hårt och hårt!!??
Det var jävligt svettigt iallafall :)

När vi kom hem från träningspasset vi hade idag på förmiddagen så var det jätte fint väder ute, så vi bestämde oss för att skynda på med dusch och piff och ge oss ner på byn för att äta å mysa lite i solen.
Det blev en lunch på Twins (kyckling sallad), sjukt gott. Efter att vi ätit klart så var ju ett parti yasty ett måste. Där blev det en solklar seger för Patrik Svärd med 274 mot 214 :)
Men sedan för att älsklingen skulle få en chans att utjämna så blev det ett parti backgammon


Där det blev storseger för Malin i första rundan, ja det blev 2 rundor för vi var ju tvungna att ha en segrare i denna hårda spelfajt :)
Så ett parti backgammon till skulle utse dagens vinnare, som skulle komma att bli JAG :)
Sjukt stolt över mig själv och mitt spelande idag!!!!

Sedan hade vi lite ärenden att utföra på byn, hämta nya linser stod på schemat. Och detta är inte det lättaste här i Åre då optikern inte har öppet så ofta på sommaren. Men idag lyckades vi pricka in rätt tid. Så nu kan jag se igen.

Vi rundade av våran sköna eftermiddag på byn med en latte på Dahlboms, ett av de bästa ställen jag vet!!!

Min, bara MIN!!! Å vad jag njöt! (det är chef Manges fel att jag dricker Latte)


Älskling har det skönt i soffan utanför Dahlboms...... Ser rätt skönt ut va??!!

Nu fick min älskling ta sig ner till Holiday Club för att börja jobba vid 17 och jag fick åka hem. Men hemma väntar ett härligt lass med tvätt som jag skall försöka ta hand om samtidigt som jag skall försöka hinna med ett träningspass till ikväll om jag orkar det (har man lovat så har man).

//PS

Kommentarer
Postat av: Bengan

Jag ser att min dotter har låtit dig vinna, hon gör så ibland för att man ska vilja fortsätta spela. ;-)

2009-08-05 @ 18:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0