Åre igen

Då har man varit tillbaka i Åre några dagar och det är så skönt att vara hemma igen. Det lugn man känner av att bara vara i denna byn är så härligt och att bara kolla ut genom fönstret gör att man blir nöjd med livet.
Men som vanlig när man kommer tillbaka efter att varit iväg en längre stund, så tar det ett tag att komma ikapp med verkligheten. Men det känns idag som om att jag har börjat landa igen :)

Dagen bestod av ett snabbt besök på banken för att kolla över alla mina tillgångar :). Efter det så mötte jag upp med Niklas "Baggen" och vi förvandlade dagen till en lång kaffe dag. Kaffe på holiday, kaffe på bubblan, lunch och kaffe på holiday. Efter allt detta kaffe så var det dags att ta sig igenom den väldigt populära jobbträffen i station Åre, där många lokala företag samlas för att kunna möta potentiella arbetskamrater till vintersäsongen som kommer snart.
Jag ser väldigt ljust på framtiden, men jag börjar bli lite rastlös nu :) tackar för att det är 1 sep imorgon och jag och min älskling skall då på allvar kliva in i förträningen till vintern. Skall bli så skönt att börja svettas igen nu efter bara lite spontan träning när man varit iväg och jobbat.

Nu sitter jag här hemma i soffan och har precis kollat in första halvlek i Barcelonas premiär mot sporting. 2-0 i halvlek och Zlatan har varit med i en del farligheter men inget mål än. Kör på ZLATAN.

Nu när jag är tillbaka i Åre så lovar jag att jag skall förbättra mitt skrivande här inne på bloggen, då de finns lite mer tid över till detta :)

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0