Äntligen är vi igång

Efter sammanlagt 1,5 dagar hemma i Nässjö, som bestod av avslappning, lek och hälsa på alla vänner så är jag nu äntligen nere i Helsingborg. Det känns jäkligt skönt att vara på plats och få se allt, det är så mycket lättare att ta tag i saker och få saker gjort när man är på plats och man inte har 1000 andra saker att tänka på samtidigt. Jag måste säga att bygget flyter på bra och det kommer bjudas på en jäkla show.
Jag kommer ligga ca 1 dag efter i rapporteringen in här på bloggen emot vad som händer i verkligheten, men det är bara för att ni skall kunna få se lite snygga foton av hur det gå med arena bygget och lite andra saker.
Men under första dagen så fick vi väldigt mycket utan alla ställningar uppsatta och vi känner att vi ligger på banan enligt planeringen.






Här har ni lite små bilder från första dagen, som ni ser så är vi i full fart med att stätta ställningarna som våra atleter skall använda att hoppa ut ifrån och landa på. Men de kommer även bjuda på andra konster som ingen kan förstå hur de klarar av mer än de själva :)

Kika in imorgon för fler bilder på arena och ett förhoppningsvis ett längre inlägg där jag kan förklara tävlingskonceptet lite mer ingående också.
Och jag kan garantera att det händer grejor där ute just nu, så kika in imorgon igen.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0